2kg choklad rikare : D

Igår var jag Alex och Sofie på grönan!
Det var första gången för i år och vi hade det riktigt bra. Åkte alla karuseller och tilt för första gången. Tyvärr så är jag inte så rädd för sånt där, så det roliga har försvunnit med åren. Kul var det i alla fall att umgås med mina sötnosar. Som grädde på moset så satsade jag på ett tvix/mars chokladhjul, och tur som jag har så vann jag första pris (2kg choklad).
Det roliga med det hela var att Alex och Sofie blev gladare än mig. Jag hann aldrig reagera förrän Sofie hoppade upp i luften och skrek att jag vann över nästan hela gröna lund. Haha fick i alla fall gå runt med ett sådant stort paket resten av dagen.
Så alla fjortisar som tror att man kan få blickar genom att skriva pea namn på hela kroppen kan gå och dränka sig. Den ända metoden som funkar är chokladpaketet! Jag fick tillräckligt med blickar och förfrågningar om jag kunde bjuda, så att det räcker och blir över. Jag tror jag kommit på det nya knepet för raggning ; )

See U later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0