Poolparty med Duffy i bakgrunden :P

Idag var det egentligen tänkt att jag och Alica skulle åka till Kalmar för att shoppa. Men eftersom vädret vände och solen stack fram så stannade vi hemma vid hennes lilla pool. De har byggt en rund liten pool som är 135cm djup, men jätte gullig. Dagen har därför till största delen innehållt solning och badning. En hel de flugor har också retat upp oss och jag har fått stå med min okej tidning i högsta hugg och fäktas. Efter ett tag hittade jag Alicias elektriska flugsmällare som ger flugorna stötar. Därför sprang jag runt i trädgården med min ny kompis "the terminator" och dödade smådjur.
Senare på kvällen efter jordgubbarna stack vi ut på promenad, intervall- och styrketräning. Var jätte skönt eftersom det inte var lika varmt längre. Det är också lika bra att hålla konditionen igång så mycket som det går.    : P

Nu sitter jag inne hos farmor och farfar och har en arg syrra på mig som kräver att jag släcker lampan. Så det är väl lika bra innan en olycka händer...

See U later losers!

Dagens låt:
Teenagers
med My chemical romance.
Eftersom det är låten Sarah gått och sjungit på nu i början av veckan, ungefär sådär 24 timmar om dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0