Snälla busschaffisar, sluta strejka och kör mig till Kärrdal så att jag inte tappar alla mina kontakter utanför Vallentuna! Tack på förhand...

Har idag varit med Sofie och Alex som nu blivit en vana. I alla fall en mycket god vana :D
Alex kom och hämtade mig i Mörby eftersom det är busstrejk. Åkte sedan hem till henne och badade och soade. Sofie kom också ett litet tag senare. Jag har också ätit ravioli för första gången i mitt liv. Kanske inte det godaste jag ätit, men helt okej som jag brukar säga.
Efter några timmars badande och solande åkte jag och Sofie hem till Sofie och duschade och gjorde oss klara för en kväll på stan. Mötte upp Alex vid korsningen och tog sedan mopparna til Mörby centrum, där tunnebanan väntade på oss. På Östermalmstorg hittade vi en liten restaurang vid namn rice. En sushi bar där de serverade buffé. Jätte god mat, och några timmar senare åkte jag hem.
Kunde tyvärr inte följa med dem andra till Kärrdal eftersom jag inte skulle kunna komma hem.
Så om busstrejken ska fortsätta i tre veckor tilll vet jag inte vad jag ska ta mig till! Jag kommer bli sittande i Vallentuna resten av sommarlovet!
Så alla ni busschaffisar som vägrar sätta sig i bussen och köra mig till Kärrdal kan dra någonstans.....byt jobb för i hevete om ni vill ha högre lön! 

Dagens låt:
I´m so sick
med gruppen Flyleaf.
Detta eftersom jag är så sjukt trött på alla busschaufförer i Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0