Shopping på IKEA : P

Kom i förrgår hem från Småland. Har varit en mycket bra vecka men jag har saknat mina kära vänner här upp i Stockholm och nere på Kreta. Men idag/natt kommer Sofie hem så jag ska försöka träffa henne så snart som möjligt.

Idag åkte jag, pappa och Fanny till IKEA. Vi skulle försöka hitta lite förvaringsskåp till mitt rum. Eftersom mitt rum har snedvägg på båda sidorna så kan skåp/byråar vara ett stort problem, eftersom de inte får vara högre än 70cm. Otroligt nog hittade vi två låga bänkar som passade perfekt. Nu har jag också bestämmt hur mina väggar kommer se ut. Tänker inte avslöja mer än att det blir en vägg med en väggmälning som jag antagligen kommer måla själv. Därför kommer mitt rum inte bli som någon annans och personligt just till mig. Kommer dröja innan det blir klart, men sen kommer några bilder läggas ut.

I morgon bllir det fler rundturer i affärer för att hitta målarfärg och tapeter.
Men nu ska jag snart gå och lägga mig.

Dagens album:
Takidas
nya album "Bury the lies"
Mamma fick CD:n av pappa igår men ikväll har jag beslagtagit den och den är toppen hittills : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0