Fallebo med Bästis

Har sedan måndags spenderat dagarna med Sofie i Småland. Vi har haft några mysiga dagar tillsammans i hennes mormor och morfars sommarstuga i Fallebo. Vädret har varit jätte bra och vi har solat och tagit det ungt. Vi har bott i ett vitt hus ute på landet och haft en övervåning för oss själva. Varje morgon har Sofies mormor kommit upp med frukost på sängen på silverbricka. Allt har varit jätte mysigt och det var kul att få åka tilbaka dit, eftersom jag varit där en gång tidigare.

Dessvärre skulle vi åka hem idag med buss. Först åkte vi och åt glass och köpte jordgubbar. Sedan lämnade dem oss vid bussen och vi åkte hem. På bussen hade AC:n gått sönder så det var 32 grader varmt. Så när vi sedan två och en halv timma senare anlände på terminalen i Stockholm, kände man sig inte så fräsh. Eftersom bussarna slutat gå pga strejk, så var det kaos på tunnelbanan. Fok var som galna och det tog ett tag att få en plats på tåget. Kom i alla fall hem halv åtta, så det vara bara att sätta igång med lite middag.
Nu sitter jag i min säng och håller på att dö av trötthet, så nu ska jag sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0