Emma sommar 2006

Hmm...eftersom jag håller på att inreda mitt nya rum så håller jag på att rota runt bland gamla saker jag sparat på. Nu hittade jag precis en CD jag brännt ner låtar på. Det roliga är att Cd:n är sedan sommaren 2006. För kul skull så lyssnar jag på den nu och gråter över vilken hemsk musiksmak jag hade. Visst kan jag komma ihåg en del favoritlåtar jag klarar av att lyssna på idag. Jag kan snabbt konstatera att jag var en stor beundrare av OC, eftersom hälften av låtarna är fån serien. Men när det sedan kommer till RnB som shake that ass  eller techno (som jag knappt vet hur det stavas) inser jag vilken förändring som skett.
Jag tackar gud för att han fått mig att ändra musikstil, skulle aldrig kunna se bilden av mig själv med en ipod som innehåller musik som techno, RnB eller hip hop.
Haha, roligt att se hur mycket man förändras på bara två somrar, ibland är nog det tur...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, inlägget lite riktat till mig eller? :P

2008-07-15 @ 19:47:22
Postat av: Emma

till dig? haha, nej det hade jag inte ens en tanke på.

2008-07-18 @ 00:23:07
Postat av: Sofie

Tjeeeeeeeeeena

2008-07-20 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0