....Bläää....

Igår stod jag, Alex och Sofie på loppis. Vi såde lite gamla stuff och tjänade en del. Tyvärr hittade jag inga saker hemma eftersom vi rensade huset då vi flyttade. Hjäpte i alla fall de andra en aning.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att städa pappas jobb, gå en runda och packa, eftersom jag och Fanny ska till Småland i morgon. Mammas kompis Sofie skjutsar oss en bit på vägen och sen kommer kusin och möter oss. Kommer för hoppningsvis bli en bra vecka och jag hoppas få träffa Alicia.

För första gången fick jag se Deborahs nyfödda bebis Beatrice idag. Jätteliten men söt. Tyvärr sov hon så jag fick aldrig hålla i henne.
Sofie åkte idag till Grekland och jag kommer sakna henne jätte mycket!
Nu tänkte jag försöka sova lite innan det är dags att vakna igen.

Dagens låt:
Broken med gruppen Seether och lite
hjälp från Evanescence tjejen Amy Lee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0