Äggade fönster...


Var några dagar sedan jag skrev nu, men har faht så mycket annat för mig. Här om dagen träffade jag Alex och Sofie en liten snabbis. Kommer nu inte synas på ca 3-4 veckor. : (
Har i alla fall spenderat dagarna med att måla en röd vägg i mitt rum. Blir skitsnyggt, speciellt när min väggmålning är klar också.
Igår var mamma, jag och Fanny vid kvarnbadet och badade i en pool utomhus. Jättevarmt och skönt. Var ett tag sen solen visade sig i Stockholm. Dessvärre hade några skitungar äggat ett av våra fönster. Så mamma var inte lika glad.

Nu ska jag måla väggen än en gång för att det ska bli i bästa resultat. Har dessutom hittat min Linking park skiva i en ouppackad flyttlåda.
Dagens CD blir därför LINKING PARK :D

bye bye från en nermålad  Emma, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0