Emmas överraskning blev tipp topp

Haha, har varit en av de bästa helgerna på sjukt länge. I fredags raggade mina tjejer upp mig och tog med mip en en middag i stan. Bjöds på supergod sushi och lite presenter. Efter det kom själva överraskiningen. En kväll hemma hos Sofie. Hade jätte kul, lite olika gäster kom, alla föra att gratta mig!
De sjöng flera gånger och jag mådde jätte bra!!
En underbar kväll med nära kompisar och den absolut bästa födelsedagsfesten någonsin!
(Kanske inte för de tjejer som kom oinbjudna och blev utkastade : P)
Tack alla ni som ordnat det här under nåra veckor specielt SOFIE A <3

Middag på sushirestaurang                       Tjejkompisarna
 

 
Alex och Sofia                                Matilda och en signerad panna
                                                           (nästan 16)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0