Varför blogga?

Hm, vi diskuterade på Karins land lite om bloggar. Alex har/hade en blogg under sommaren (ballebulle). Hon sa att hon la av med att blogga eftersom hon inte trodde någon ville veta vad hon gjort under dagarna. I och för sig är det sant att alla inte bryr sig. Men antagligen så läser människor bloggar för att de är intresserade av vad man skriver. Kanske inte alla har så många läsare, men det är antagligen några som uppskattar bloggen så länge de läser. Jag skriver inte alltid om roliga saker, men jag skriver inte heller för att ALLA ska uppskatta och tycka om den. Skriver för min egen och kompisars skull. Men självklart får utomstående läsa min blogg om de är intresserade. Det är bara kul om människor uppskattar det man skriver. Räcker med att någon skriver en gullig komentar, och dagen kan genast bli mycket roligare. Så detta inlägg är för mina läsare som gillar det jag skriver<3

Kommentarer
Postat av: jennie

Kunde inte sagt det bättre själv!

Helt rätt bruden, jag älskar att skriva blogg. Därför gör jag det, dom som vill läsa läser bloggen, resten kan skita i det. Jag skriver för att det är kul, äntligen nån som fattat vinkeln :)

Kram / J

2008-08-25 @ 23:16:46
URL: http://absolutwester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0