Två misslyckade spioner på gymmet

Idag möttes jag och Sofie utanför gymmet i Näsby park. Var typ en vecka sedan vi tränade där sist, så det var behövligt. Egentligen var jag inte på så bra träningshumör, men efter tiden blev det roligare. Först funkade inte våra medlemskort i maskinen men vi fick komma in i alla fall.
Saken jag vill komma fram till handlar i alla fall om vad som hände på gymmet.
Då vi varit på gymmet i ca 45 minuter, kom en oväntad och omtalad person in i hallen. (Bäst att inte nämna några namn...) Men det var ju inte vilken person som helst!
Jag kände i alla fall inte igen personen så Sofie fick dra med mig i omklädningsrummet och berätta vem det var. Allt blev då mycket pinsamt då den hemliga personen kände igen oss, samtidigt som vi ignorerade...
Jag blev som en slags spion och övervakade vart ända steg personen tog. Måste ha sett mycket lustigt ut, men så var det i alla fall. Det slutade med att personen och kompisen åkte hem utan att hälsa. Inte för att vi heller gjorde det, men i alla fall.
Vi kom på några anledningar till varför just den hemliga personen skulle ha hälsat först. Insåg senare att vi hade varit ganska löjliga, men läget var som det var. Vi är ju ändå BARA 15 och 16 år.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0