Två dåliga saker omvandlas till två bra saker!

Haha, tänkte också passa på att berätta om lite märkliga saker som hände i onsdags. Det började med att jag skulle möta Cammi och Sofie vid kiosken i Kärrdal för att hämta ut biljetter till konserten. Självklart tappade Cammi bort lapppen med numret och kom en aning försent. Så det slutade med att biljetterna vi bokat försvann....grrr!
Hur som helst så fick vi åka in till stan, möta Karin och sedan köpa nya biljetter. Då jag skulle betala han i kassan råkade jag ge sextio kronor för lite. Men han mäskte inget och jag gick snabbt ut ur affären med biljetter och sextio kronor rikare. :D

Den andra bra saken var att när Cammi och jag skulle hoppa på bussen till Skansen var det så mycket folk redan på bussen. Vi gick därför och ställde oss i mitten där det fans ca två platser kvar. Busschaffisen såg detta och blev på uruselt humör. Skrek åt oss att kliva av bussen. VI gjorde som han sa och sedan åkte han iväg. Dåligt tyckte vi eftersom vi försökte visa busskorten i speglarna på bussen.
Det braiga. var i alla falll att vi mötte våra kompisar på andra bussen. Hade vi inte åkte den bussen hade vi inte träffat dem eftersom Cammis telefon krånglade.

Allt blev i alla fall bra förutom att vi pajade hela Cammis säng då vi skulle sova.....pinsamt.
Kul hade vi i alla fall : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0