Tekniska museet

Igår var jag med min familj och våra skånska gäster på tekniska museet. Var faktiskt ganska kul. Speciellt då vi gick på cino4. Det var en slags bio som var 3D och stolarna rörde sig och sprutade vatten. Mycket speciell men rolig upplevelse. En del människor skrek bakom en då det såg ut som om flugor attakerade en. Hur som helst så var det en frågetävling efteråt och jag kom trea!
Tänka sig, mina få kunskaper inom tekninken räckte för en tredje plats.

Idag har jag städat pappas jobb och om några timmar ska jag dra iväg till fotbollsträningen. Den första efter sommaren och jag ser faktiskt fram emot det. Nytt matchställ blir det också på samma gång ; )

Bye : P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bokat biljetter till oss nu, 490:- plus 40 i avgift blir det. vi betalar kontant när vi hämtar ut dom, vilket man kan göra senast 1430 på onsdag. hos närmaste atg-ombud ;)

pusshej<3<3

2008-08-10 @ 20:16:40
Postat av: Emma

okej bra! men blir det 490+40kr var. läste vi inte 250? jaja det kommer bli skitkul!

2008-08-11 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0