Svarta små badankor kan ge otur

Kom och tänka på min förra rubrik på inlägget, Badankorna. Det påminner mig om Alicias pappa. Hennes familj byggde en pool på deras trädgård denna sommaren. Självklart badade vi där. Det roliga var att dem hade en svart badanka som alltid simmade runt i poolen. Det första hennes pappa sa till mig när han såg mig bada var: -Akta dig för ankan Emma! Han var helt seriös, men det fattade ju inte jag. Det visade ju sig att Uffe hade forbi för sin svarta lilla badanka. Nuddade någon den som badade gav det otur. Ja vad ska man säga...en smålänsk polis 40+ redogör för mig att jag inte får nudda hans plastanka. Tack för din omtanke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0