Stelkramp, av Ludde P

Träffade som sagt några kompisar ikväll. Inte vilka som helst utan Sollentunas gulligaste kompisar. Sofie, Cammi, Nayhara, Ludde, Jakke och Phille. Haha, tur att ni kan få en att skratta trots att allt inte är så bra.
Hur som helst så skulle jag vilja lägga in några meningar från Luddes blogg som passade väldigt bra in till kvällens samtalsämne. Tur är det väl ändå att inga namn nämns, hihihi


Men första ska vi göra ett litet test:


1. Håll ögonen borta från din skärm över 1 sekund.


2. Om de sitter någon och rövpippar en Nalle Puh brevid dig, kolla på honom.


3. Säg " Hej Då"


Om du klarade detta kan du konstatera att du inte har stelkramp.....

kommentarer överflödiga..........


Hos sofie var de fett skönt vi satt och kolla film och garvade åt lite roliga bilder.

Samtidigt kände man sig lite stel i kroppen, de var som en sån där dementor i Harry Potter :P

Nu ska jag inte vara taskig men de var nog ingen robertsson-stretch på Sollentuna Fotboll 92:s mittfält :P

Men Men..... ingen kan bestäma över kärlek!!!

Av: Ludde P

Observera att detta hände den 14/4 och att personer som inte var där troligtvis inte fattar handlingen. Mest tycker jag synd om mig själv :'(   jaja, en historia som inte kommer upprepas!

Godnatt suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0