Snubbelfia

Jag har ibland riktigt otur. Just idag var det lite extra. Egentligen bara en sak men i alla fall. Det första jag gjorde idag i skolan var då jag skulle öppna portdörren till själva skolan. Jag snackade med några kompisar och såg inte kanten på ca 3cm. Självklart så ramlar jag framåt och hinner precis ta tag i handtaget på dörren innan jag slår i marken. Trots att inte jag hade så kul så hade människorna bakom mig det. För att göra situationen bättre sa jag i lite högre tonart: - Haha, nu har jag i alla fall vaknat ordentligt. Men dock tror jag att mina två vänner bredvid mig skämdes mer än vad jag själv gjorde. De kände ju i alla fall personerna bakom. Kanske var inte det den bästa repliken den morgonen... men jag vaknade i alla fall ordentligt : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0