Rehab för någon som utsätter fara

-HEJ, JAG HETER EMMA OCH JAG ÄR EN NAGELLACKS MISSBRUKARE. -HEJ EMMA! Jag har alltid gillat nagellack men på senaste tiden har färgerna lackats på och bytts ännu mer. Just för att jag tycker det är så kul att lysa upp en trist vardag med en rolig färg. Det är inte alltid jag känner för en färgad outfit. Därför går färgen över till mina naglar. Använder alla slags färger som röd, brun, svart, orange, turkos, mörkblå, ljusrosa mm. Färgerna är många men det roliga är att jag inte tröttnar. Byter ganska ofta och det har därför blivit som en slags drog. Inte nog med det, jag utsätter naturen för farliga ämnen. Hm, jag är en person som är en fara för miljön. Inte bra, men jag kommer inte för det sluta med mitt målande. Eftersom jag i stort sett kan skriva med både höger och vänster, går det bra att måla med båda händerna. Hjälp behövs därför inte. Så ett rehab är inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0