Öronproppar någon...?

Hellu!
Nu har jag kommit hem från Karin. Tyvärr blev det lite tidigare idag eftersom pappa skulle hämta mig. Har i alla fall kommit en liten bit på vår planering. Men vi kommer nog komma iväg i alla fall.

I morgon ska jag och Cammi på konsert! Vi ska se Takida och Backyard babies på Skansen. Kommer förhoppningsvis bli skitkul!
Troligtvis kommer några av hennes kompisar också följa med. Och töntiga jag måste köpa öronproppar. När jag berättade det för C så höll hon på att skratta ihjäl sig.
-Det blir pensionärerna, bebisarna och Emma men öronskydd!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det va iförsig jag som sa det..

2008-08-14 @ 00:06:30
Postat av: Sofie

Det va iförsig jag som sa det..

2008-08-14 @ 00:06:54
Postat av: jag skrattade inte alls :P öronproppar är bra, jag är bara lat :)

2008-08-16 @ 11:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0