No lunch, nej jag bantar inte!

För att kunna äta i skolan och göra andra saker måste vi ha ett skol ID-kort. Ett kort med namn och foto på sig själv. Dem korten måste alla i Tibble gå runt med för att få äta i matsalen och så. Jättesnygga, verkligen! Hur som helst så laddar man kortet med pengar, som sedan sa räcka till lunch. Mitt kort funkade inte idag så jag fick springa mellan vaktis och cafét för att fixa problemet. Inget gick, så jag hann inte äta någon lunch. Kändes inte så bra eftersom jag hade två riktigt lååånga lektioner efter. Till slut började det funka, men det var efter skolan. Något roligt är i alla fall att alla som går runt med dem runt halsen ser ut som små kontorsmänniskor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0