Gymma i Täby med Sofie och en sushi

Idag åkte våra skåningar hem, så nu lär huset bli en aning lugnare. Hur som helst så pallrade jag mig iväg till Näsby park, där Sofie väntade. Med ett leende på läpparna höll hon fram sin sprillans nya Iphone!
Skitsnygg, måste erkänna att jag blev lite avundsjuk. Vi köpte medlemskort och behövde därför inte betala lika mycket i avgift som tidigare. Så nu ska vi försöka träna lite mer på friskis och svettis. Hmm....undra om det här är ett tecken på att man börjar bli äldre.
Nu sittar jag i alla fall och väntar på Sofie. Ska försöka ta ner två cyklar till stationen så att vi sedan kan cykla till centrum och äta en sushi!
Frågan är om den slår sushin i Kärrdal, kan bli svårt!

Sushi lover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0