Gästkrönikör: Cammi

Kära läsare... alla fyra :D
som ni kanske ser är det inte den vanliga skrvaren här nu... för nu är det jag som har övertaget! höhöhöhö ^^
idag har jag varit hemma hos emma (haha) det har varit jävligt trevligt faktiskt. jag har inte riktigt träffat henne på typ.... fem veckor eller nått, och vi är vana med att ses varje dag, så jag har saknat henne förjävla mkt måste jag erkänna. därför var det till och med trevligare än vanligt.
idag ska jag också sova här i emmas rum, som förövrigt är rätt ballt.det har typ snetak på båda sidorna, en är vit och en är röd och på den röda väggen ska hon ha ett porträtt av sig själv, skitcool bild, målat på väggen. kommer bli assnyggt :D hon har också kinatapeter med guldtäcken eller vad det var hon sa, svart bakgrund också.

Jag och emma har också umgåtts lite med fanny, syrran hennes och hennes kompis vendela. väldigt söta tjejer det där, jag fick choklad :D
när jag och emma satt inne och kollade runt på bdb lite som kom dom in i rummet, och just då kollade vi på en bild på en polare, och han hade en cigg i munnen. dom blev lite småchockade och berättade en hemlighet... att en som vendela känner har rökt en gång, och han är 16 år. (!!!!!!) men schh, det fick vi egentligen inte berätta för nån....

om ni inte redan visste det så är det 080808 imorrn och då är det en massa festligeheter i vår kära stockholmsstad, allt ifrån gratis frulle till vattenkrig, os-invigning på storskärm, gratis kringlor (!!!!) och trevligheter lite överallt. och vi tänkte vaktiskt pallra oss dit, jag ska äta kringlor tills jag spricker, bara så ni vet.

men nu ska jag vila mej lite, jag har typ håll eller nått- gör skitont!'
såå, hejdå!

 
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0