Fredag i skolan

Idag vaknade jag klockan halv sju och var faktiskt riktigt pigg. Förutom att min röst inte fungerade och näsan röd som en tomat. Gick i alla fall upp som vanligt och såg fram emot en kort fredag i skolan. Vi delades in i engelska grupper idag beroende på hur duktig man är. Gick bättre än vad jag väntat mig, kom i en medel grupp om man kan kalla det så. Vi skulle i alla fall presentera oss för varandra, som vi gjort alla lektioner tidigare. HUr som helst så var det en bra dag i skolan : D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-29 @ 14:53:56
Postat av: Anonym

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-29 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0