Foxtrot Uniform Charlie Kilo - FUCK

Sitter här i mitt rum med Cammi och har precis tittat på a Cinderella story med min syrra.  Klassisk film, men osannolik och gullig.
Det stora samtalsämnet har varit när vi ska åka till Karins land. Detta eftersom Cammi ska kunna följa med och inte drabbas av kassa jobbtider. (Bananer 309) Mitt under diskussionen kom låten ....läs rubriken.... och lärde mig hur man får fram  så kallade "bad words" ur låttexter. Detta genom att helt enkelt lägga ihop alla begynnelsebokstäver. Och då får vi fram ett fult ord! (ooh)

Nu ska inte jag skriva mer för jag har lovat Cammi atthon ska få skriva ett gästinlägg!

Bye losers! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0