Fem nya TV kändisar på singing bee, eller hur Nayhara? : P

Ojojoj.... Igår blev en mycket lång och komplicerad kväll. Det började med att roslagsbanan krånglade så jag missade bussen vid Slussen. Det gjorde att mina kära kompisar fick stå i ösregnet och vänta på mig. HUr som helst så gick tiden snabbt och bussen kom inte, så vi kom lite sent in till studion, trodde vi. När vi kom in var det fullproppat med folk. Glassen och bullarna var i alla fall goda som de bjöd på. Vi fick tränga oss lite för att komma in i inspelningsstudion. Vi lyckades, och kom på bakersta raden längst upp. Syns säkert jätte bra i kamrorna också, så mycket som vi skrek och dansade. (Speciellt Nayhara!) Det drog i alla fall över på tiden så jag var hemma klockan tolv inatt. Kanske inte så jätte bra när man ska till skolan dagen efter. Men var gör man inte för en kväll med mina älsklings tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0