En häst en ko...

Började dagen med att sova lite längre än vanligt. Inte så konstigt eftersom jag somnade klockan fyra. Hur som helst så har jag bakat en kladdkaka tills middagen ikväll, eftersom vi ska ha lite gäster. Typ våra ända kompisar här borta i Vallentuna. Men förhoppningsvis så blir det fler. Känns lite konstigt att åka till affären och träffa nya människor varje gång. Så var det ju inte precis på Vivo i Kärrdal.

Tänkte dra ett skämt ,eller skämt kanske känns lite konstigt att kalla det. Det var en kille på Gotland som sa till pappa när han skulle presentera sig som Rolle från Vallentuna.
En häst en ko, en vallentunabo.

Ja, jag som verkligen inte vill känna mig som en bonde blev ju inte lika glad, men det kanske ligger något i det : P

  Blev en ganska mörk outfit idag. Passar nog bra till en sådan här mörk och regning dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0