En glad överraskning kommer lastat

Idag då vi slutade skolan skulle jag tillbaka till skåpen för att hämta mina saker. Plötsligt när jag stod där så nöp någon mig i midjan, och gissa vem det var!
När jag vände mig om stod min allra bästa vän Sofie Andersson där. Jag blev så himla glad att jag inte visste hur jag skulle reagera. Hon hade med sig Alex och en ny kompis också, Sofia. Jag blev jätteglad att se dem alla eftersom det var ett tag sedan. DE hade håltimmea i ca tre timmar så de passade på att hälsa på mig och Cammi. Vi gick och åt på taccobar i Täby C. Det var jätte mysigt och skönt att träffa gamla kompisar och snacka om de vanliga sakerna. Käns så jobbigt i början då man måste anstränga sig för att prata om roliga saker med nya människor. När man träffar mina kompisar kan man vara hur som helst. Alla är vi olika men passar bra ihop i alla fall. Hann inte träffas så länge, men kommer träffa några av dem på matchen ikväll i alla fall.
Tack tjejer för att ni gjorde min dag tusen gånger roligare<3

/ Överrasknings älskaren : P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0