Emma och Karin har upptäckt djävulen i sig själva... ojojoj

Nu sitter jag hemma hos Karin i hennes lilla söta rum. Har precis ätit pastasallad och bröd som var jätte gott. Vi ska snart träffa några tjejkompisar och diskutera saker inför resan till Karins land. Andra gången denna sommaren och det kommer förhoppningsvis bli jätte kul. Jag och Karin hade i eftermiddags tänkt att lösa en ouppklarad affär med det förflutna. Men så blev det inte...
Det roliga får vänta till nästa gång!

Klippte mig idag på salongen Björn Axén.  Lite mer uppklippt och stripig lugg som jag gjorde gången innan. Frisören förtunnade också håret, så det är inte lika tjockt som förut. Blev i alla fall jättenöjd.

Bye Bye losers! : P
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0