Bästa helgen sommaren 08

Igår kom vi hem från Karins land, vi tolv som åkte iväg. Vilket vill säga jag, Sofie, Cammi, Alex, Karin, Matilda, Madde, Nayhara, Jimmie, Mattias, Phille och Jakke. Allt var jätte bra och vi hade hur kul som helst. Något vi roade oss med var att åka ring efter båt. Karin körde som en dåre medans vi andra åkte där bak i våra ursnygga våtdräkter. Något roligare har nog ingen av oss någonsin burit. Vi såg mer eller mindre ut som slimmade sillar allihoppa. Vi hade till och med så kul att vi glömde bort bensinen. Tanken tog slut och killarna fick ro med en motorbåt över till närmaste granne och be om bensin. I bara kallingar och nerdragen våträkt kom de springande från skogen. Problemen slutade inte bara där. Motorn krånglade på hemvägen och vi trodde vi skulle bli fast på ön yttligare några dar till. Taxin som stod och väntade på oss ringde och frågade var vi var mitt ute på havet. Jag fick vara Karins lilla båthjälpare under resan och vi två åkte över och hämtade de andra några gånger. Vi kom i alla fall hem i någorlunda tid, så de som började skolan idag fick gå sin första dag i gymnasiet....grattis Sofie, Alex och Jakke. Kommer kanske ut några bilder snart från resan och några till roliga händelser att skriva om. Men först måste jag få bilderna av de andra. Vi hade i alla fall en underbar helg och inga eller ingen kommer någonsin ta över platsen de här vännerna har i mitt hjärta. Inget kan ersätta dem<3 Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Emma du kommer aldrig försvinna ur mitt hjärta du heller!!!<3

Love you<3333333

2008-08-28 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0