Andra dagen i skolan

Japp nu har man gått andra dagen i skolan och de första lektionerna har redan börjat. Vi började dagen med en naturkunskap lektion. Kanske inte mitt favoritämne, speciellt när inte Anita är där...snyft :'( Hur som helst är läraren snäll. Tredje och sista lektionen var engelska. Självklart skulle vi ha en diagnos, för att se vilken grupp man ska vara med framöver. Som vanligt gick det inte som jag ville och brevet man skulle skriva till farmor blev kanske inte så bra som jag tänkt mig. Men som sagt är man ju i skolan för att lära sig....eller hur? visst :P Samma gällde med läraren här, han var super schyst. Inte nog med det, vi fick en till kille i klassen idag. Han gick i alla fall att prata med till skillnad från de andra. Så nu har vi typ fem killar och 26 tjejer. Undrar hur länge de kommer stå ut?

Kommentarer
Postat av: Erika

kika gärna in på min blogg vid tillfälle :)

2008-08-22 @ 14:12:35
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0