080808 Stockholm

Idag vaknade jag och Cammi klockan tio och gjorde oss senare redo för en dag i stan. Dock inte för att shoppa utan för att se på alla  grejer som var där och OS i Kungsträdgården. Nayhara mötte vi också. Så vi tre fick en heldag bland alla andra stockholmare och turister. Dagen blev däremot inte som vi hade tänkt oss. Det fanns inte så mycket att göra, storbildsteven hackade, regnet öste ner och inga gratis kringlor fanns heller. (Tyvärr Cammi)
Vi fick i alla fall gratis biljetter till singing bee. Nayhara blev också intervjuad av TV 4. Så kanske syns hon på bildskärmen ikväll eller i morgon. ; P
Vi gick hur som helst på dagsbio, batman - the black knight. Den var superbra men Nayhara gillade den nog mest. Ojojoj vad hon snackade under filmen : P : P

Nu ska jag i alla fall äta, har fått skåningar på besök som ska stanna hela helgen.

Bye / E

Kommentarer
Postat av: det du!

tjenare ^^

tänkte bara gå ut med lite information till ers höghet:)

snackade med karin och madde igår, och jag fick svar på mina frågor, både när dom kommer hem och när dom hade tänkt åka :D

den 22/23 är det tänkt att vi ska fara, asså första helgen efter vi börjat, låter det bra?

tänkte bara gå ut med informationen.

SEN, så skulle jag vilja leka med dej igen ;)

eftersom jag har lte svårt att ta kontakt med folk för tillfället, mobilproblem och skit, så hoppas jag bara att du hittar telefonen inom dig och slår mitt kära nummer (a)

hälsa alla skåningar, pusshej :D

/Cammi :D

<3<3<3

2008-08-10 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0